středa 27. července 2016

Rozbalovačka 2

Mám tady pro vás opět novou Rozbalovačku, tentokrát je to balíček z Dobrých knih, kde momentálně mají až 80 %. Tomu vůbec nešlo odolat, tak do knihovničky doplňuju další železné zásoby. Doma říkají, že jsem nenapravitelná :D.


A jdeme rozbalovat. Celkem jsem si pořídila tři knihy.

První knihou je Vampýrská akademie filmové vydání. Vampýrskou akademii jsem četla asi před šesti lety a náhodou jsem narazila na toto vydání, které bylo upraveno k filmu a doplněno o fotky z natáčení. Mě osobně se film líbil, ale nedosáhl takového úspěchu, aby točili další díly, což je škoda.

Další knihou je Mlsoun od Iana McEwan. Od tohoto autora jsem četla před lety knihu Pokání, která na mě udělala opravdu dojem a považuju jí už za literární klasiku. Pořád jsem si od něj chtěla přečíst něco dalšího, ale nevěděla jsem co. Když jsem si přečetla anotaci k Mlsounovi a dozvěděla se, že je tam zmínka o Československu a tajných službách, bylo rozhodnuto. 

Poslední knihou je Zatracení. Na tuto knihou jsem četla mnoho rozporuplných recenzí, že jsem se rozhodla přečíst si jí a zhodnotit sama. Od Chucka Palahniuka to bude moje první kniha a opravdu se na ní těším. Navíc opět pochází z úžasné Odeon řady. 

Ještě poslední fotka všech tří nových krásek dohromady. 

Řekněte, že nejsem jenom já takový blázen do nakupování nových knih, když mám plnou knihovničku těch nepřečtených :D. 


4 komentáře:

  1. Mam v knihovne vice neprecteneho nez precteneho a stale toho je vic a vic :D
    Ja bych brala Zazraceni :D
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že v tom nejsem sama. Je to nekonečný boj :D.

      Vymazat
  2. Skvělý výběr knih. Murakami je dá se říct klasika a VA je super :-) I když více se mi líbí originální obálka než filmová :)
    Přeji pěkné čtení ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta originální je zas lepší v tom, že k ní sednou pak všechny ostatní díly :-)....Děkuji :-)

      Vymazat